UTS Servicedesk

Één centraal aanspreekpunt

UTS biedt uitgebreide logistieke services en zorgt met meerdere vestigingen voor een landelijke dekking. Toch hebben we voor al onze dienstverlening één centraal aanspreekpunt: de UTS Servicedesk. Wat de vraag ook is, onze collega’s van de servicedesk zorgen dat het verzoek bij de juiste vestiging, afdeling en persoon terecht komt.

One-stop-shop

Het doel van onze servicedesk is het creëren van een ‘one-stop shop’ voor onze opdrachtgevers. Dat biedt namelijk veel voordelen:

  • alle vragen en opdrachten via één ingang
  • een snelle en vakkundige afhandeling van de verzoeken doordat de servicedesk zorgt dat de juiste persoon wordt ingeschakeld
  • opdrachten worden door het hele land uitgevoerd
  • overzichtelijke managementinformatie via ons professionele logistieke software systeem
  • afspraken worden ondubbelzinnig vastgelegd in een Service Level Agreement (SLA)
  • eenvoudige kostenbeheersing door de centrale facturatie en maandelijkse verzamelfactuur

Gunstige contractpartner

Ondanks de landelijke spreiding van onze vestigingen is het dus toch mogelijk te werken met één contractpartner. Het maakt niet uit welke diensten je afneemt of op welke locatie de werkzaamheden worden uitgevoerd. Door onze efficiënte logistieke werkwijze worden opdrachten van je organisatie snel en doeltreffend uitgevoerd. Een prettige bijkomstigheid is dat we onze diensten tegen gunstige tarieven kunnen aanbieden.

Communicatie met onze servicedesk

Boven alles vinden wij een goede communicatie belangrijk. De Servicedesk stelt je daarom voortdurend op de hoogte van de stand van zaken. Vaak gaat het dan over bezoek- en aflevermomenten. Maar we kunnen je ook inzicht geven in de activiteiten per vestiging of per locatie. Door deze nauwe afstemming met jou kunnen we snel reageren op extra verzoeken of onverhoopte hindernissen. Ook na uitvoering van de opdracht, horen we graag hoe tevreden je bent over onze dienstverlening.

Service Level Agreement

Om tot een heldere communicatie te komen, maken we eerst duidelijke afspraken over de uit te voeren opdracht. Op basis van jouw eisen en wensen stellen we een afsprakenpakket op. Dit gaat bijvoorbeeld over de doorloopsnelheid, facturatie en kostenbesteding. Maar ook wie van jouw organisatie bevoegd is tot het indienen van opdrachten. De afspraken en het gewenste serviceniveau worden vastgelegd in een SLA (Service Level Agreement). Vervolgens zorgen we via ons professionele registratiesysteem dat de uitvoering volgens afspraak verloopt. Op deze manier kunnen we je ook voorzien van overzichtelijke managementinformatie.

Servicedesk – klantgericht team

De UTS Servicedesk zorgt ervoor dat UTS al haar diensten klantvriendelijk én klantgericht uitvoert. Zo krijg je dus altijd een dienstverlening op maat. Het vaste team van de Servicedesk is tijdens kantooruren beschikbaar voor al je vragen en opdrachten. Zij zorgen voor een snelle afhandeling van alle operationele zaken. Onze collega’s van de UTS Servicedesk staan dus voor je klaar! Neem eenvoudig contact met ze op.

Kijk ook eens bij onze nieuwsberichten en neem een kijkje in onze laatste projecten.

Opslagbeheersysteem - UTS Nederland

Servicedesk

Onze servicedesk kan al jouw vragen snel en accuraat behandelen. Neem gerust contact met ons op! Wij helpen je graag verder.